אנו מרגישים את זה ביום יום שאנחנו בסופר, או בקניון בכל מוצר ארוז כמעט מהחמוצים דרך הגבינות עד ליינות. שבק ס נהגו לומר ״חרק בעטיפה של ממתק״ הכוונה לא חלילה שהמוצר שלכם הוא חרק אך המיתוג העסקי והאריזה ייגרמו ללקוחות שלכם לשלם יותר ולהגדיל את אחוזי ההמרה על המדפים. סיטואציה להמחשה - אתם מזמינים אינסטלטור , כולם עם אותו שירות מחירים ורמה אבל כנראה שתזמינו שוב את ההוא שהגיע עם טוקסידו.
כל עסק חייב נוכחות דיגיטלית על מנת להישאר רלוונטי, זה ידוע אין חדש.
אך בעולם של היום שבו ללקוח בממוצע יש חצי שניה להחליט אם התוכן שהוא נחשף אליו מעניין אותו או לא חשוב לייצר תוכן יצירתי , קצר, ממוקד ופרקטי למתרות מיתוג , פרסום, שיווק הסברה על מוצריו או שירותים ותדמית. כמו בדוגמאות הנ״ל